نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

گزینه جذاب، جانشین عطایی در تیم ملی والیبال می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۰۷۸۷
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
گزینه جذاب، جانشین عطایی در تیم ملی والیبال می‌شود
به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال گزینه ایده‌آل خود را برای هدایت تیم ملی پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند هفته بعد از کناره‌گیری بهروز عطایی از هدایت تیم ملی والیبال ایران همچنان بحث در رابطه با انتخاب سرمربی جدید به داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود و فدراسیون والیبال در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف بوده است.

از طرفی این موضوع به یک چالش سرگیجه آور برای والیبال ایران تبدیل شده و هر روز از یک گزینه به عنوان جانشین احتمالی بهروز عطایی نام برده می‌شود. از ابتدا گفته شد که جان لورنزو بلنجینی از شانس بالایی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران برخوردار است و هنوز هم او یکی از گزینه‌های اصلی است.

در ادامه هم از چند سرمربی بزرگ مثل ولادیمیر آلکنو، آندره‌آ آناستازی، رنان دال‌زاتو و یک سری نام جذاب دیگر به عنوان گزینه‌های جدید تیم ملی نام برده شد. با این حال فدراسیون والیبال هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداد و داورزنی با جدیت به مذاکره با گزینه‌های محبوبش ادامه داد.

گزینه جذاب جانشین عطایی در تیم ملی والیبال می‌شود

روز گذشته بود که فدراسیون والیبال ایران در یک خبر جالب از مذاکره با روبرتو پیازا، سرمربی مشهور ایتالیایی خبر داد. کسی که در حال حاضر هدایت تیم ملی والیبال هلند را بر عهده دارد و طی سال‌های اخیر توانسته به شکل قابل توجهی این تیم را متحول کند. پیازا همچنین هدایت تیم میلانو ایتالیا را هم بر عهده دارد و فصل قبل با این تیم در سری‌آ شگفتی ساز ظاهر شد و به جمع چهار تیم نهایی مسابقات صعود کرد.  

گزینه جذاب جانشین عطایی در تیم ملی والیبال می‌شود

بر اساس پیگیری‌های ما او حالا گزینه اصلی فدراسیون والیبال ایران است و بالاتر از هموطنش یعنی لورنزو بلنجینی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران داردالبته پیازا فقط یک مشکل بزرگ برای قبول هدایت تیم ملی ایران دارد و آن هم بحث قراردادش با تیم ملی والیبال هلند است. البته او در مذاکراتی که با فدراسیون ایران داشته اعلام کرده که مشکلی از این بابت وجود ندارد و می‌تواند قراردادش با هلندی‌ها را فسخ کند. این در حالیست که مدیر تیم ملی هلند هر گونه مذاکره پیازا با هلند را رد کرده اما دیروز حتی تصویر مذاکره او با داورزنی هم منتشر شد.

در نهایت به نظر می‌رسد در صورت حل شدن این مشکل پیازا به عنوان سرمربی جدید ایران انتخاب خواهد شد. اما اگر مشکل او حل نشود سه گزینه دیگر یعنی لورنزو بلنجینی، خاویر وبر و ولادیمیر آلکنو مورد بررسی قرار خواهند گرفت. هر چند که آلکنو باز هم برای چندمین بار در گفتگو با ورزش سه اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با او برای هدایت تیم ملی ایران انجام نشده است.

گزینه جذاب جانشین عطایی در تیم ملی والیبال می‌شود

در مجموع به نظر می‌رسد که انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال به مراحل پایانی خود نزدیک شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی هفته‌های آینده جانشین بهروز عطایی رسما مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->